ورزشکاران چگونه برندهای شخصی میسازند؟
مسوت اوزیل ستاره ترکتبار آلمانی تیم آرسنال بعد از انتقال به باشگاه فنرباغچه ترکیه برند شخصیاش را هم حتی به رنگ آبی و زرد (رنگهای فنرباغچه) درآورد.
مسوت اوزیل تنها بازیکن فوتبال نیست که برند شخصی خود را توسعه داده است. خیلی از ورزشکاران از جمله بازیکنان فوتبال، با همان اهدافی که یک شرکت دارد، برندسازی شخصی برای خودشان انجام میدهند و نامونشانی منحصربهفرد میسازند.
هدف از برندسازی شخصی برای ارتباط بهتر با مخاطب صورت میگیرد و اثرگذاری روی ادراک آنها و تمایز خود از سایرین. به زبان سادهتر، برندسازی شخصی، ویژگیها و تصویر منحصر به فرد یک شخص را در ذهن مخاطب القا میکند و مخاطب ورزشکار را با این نامونشان شخصی به یاد میآورد.
از این مزیت برندسازی، ورزشکاران برای درآمدزایی بیشتر استفاده میکنند. از طریق ممهور کردن کالاها و محصولات تجاری به این برند شخصی و در قراردادهای تجاری با اسپانسرها.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
انهدام گسترده بمبافکنهای استراتژیک کرملین؛ هشدار آمریکا به اوکراین: حملهای ویرانگر در راه است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
موج جدید نااطمینانی در بورس/ در 90 دقیقه 2هزار میلیارد تومان از بازار پرکشید