نسل زد طرفدار برند ایرانی نیست/ در 20 برند اول هیچ نام ایرانی وجود ندارد!
اگرچه گروه زیادی از فعالان و کارشناسان صنعت غذا معتقدند که کالاهای تولید ایران به لحاظ کیفیت، توان رقابت با تعداد زیادی از برندهای خارجی را دارند اما تحقیقات نشان می دهد: این کالاها طرفداران زیادی در بین نسل جدید که به نسل زد معروف هستند، ندارد.
به عنوان مثال نتایج یک مطالعه نشان می دهد: در ۲۰ برند اولی که نسل زد می شناسند نام هیچ برند ایرانی نبوده است.
حال سوال این است که آیا صنعت غذا برای نسل جدید که بیشتر با برندهای خارجی ارتباط دارد، برنامه ای دارد؟
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت به این سوال پاسخ داده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
انهدام گسترده بمبافکنهای استراتژیک کرملین؛ هشدار آمریکا به اوکراین: حملهای ویرانگر در راه است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
موج جدید نااطمینانی در بورس/ در 90 دقیقه 2هزار میلیارد تومان از بازار پرکشید
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.