چرا کمپین های نخریدن مشکل گرانی را حل نمی کنند؟
سال ها است در زمان گرانی ها کمپین هایی در فضای مجازی به راه میافتد با این محتوا که نخرید تا ارزان شود.

اما چرا به راستی هیچ گاه مردم شاهد نتیجه چنین کمپین هایی نیستند؟ آیا مشکل در مکانیزم اقتصادی این کمپین ها است؟ گزارش اکوایران درباره این موضوع را در لینک زیر بخوانید:
نخریم واقعا ارزان می شود؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
انهدام گسترده بمبافکنهای استراتژیک کرملین؛ هشدار آمریکا به اوکراین: حملهای ویرانگر در راه است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
-
واشنگتن: برای مسئله ایران ۲ راهکار وجود دارد اما زمان رو به پایان است
-
پیشبینی بورس یکشنبه 18 خرداد 1404/ فشار فروش تخلیه میشود؟
-
واکنش تند بهارستان به سخنان وزیر سابق اقتصاد/ ماجرا چه بود؟
-
کالابرگ الکترونیکی در تنگنای مالی؛ مرحله سوم به تیرماه موکول شد
-
زنگ خطر برای بورس به صدا درآمد/ هشدار درباره سقوط آزاد اعتماد به بازار
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.