سهم خانم ها از اتوبوس های تندرو کم شد؛ دلیل عجیب شهرداری برای عقب نشینی مسافران خانم
اکوایران : مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانمها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی باز گردد.

مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلتها و ماشینهای شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانمها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد میشود.
علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بودهایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده میکنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانمها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی باز گردد.
علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیریهای فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه میشود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوسها باشند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
انهدام گسترده بمبافکنهای استراتژیک کرملین؛ هشدار آمریکا به اوکراین: حملهای ویرانگر در راه است
-
واکنش تند بهارستان به سخنان وزیر سابق اقتصاد/ ماجرا چه بود؟
-
قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
-
واشنگتن: برای مسئله ایران ۲ راهکار وجود دارد اما زمان رو به پایان است
-
کالابرگ الکترونیکی در تنگنای مالی؛ مرحله سوم به تیرماه موکول شد
-
چمران: هشدار داده بودیم؛ قتل با پلاک شهرستان رخ داد
-
زنگ خطر برای بورس به صدا درآمد/ هشدار درباره سقوط آزاد اعتماد به بازار
-
اعلام جنگ واشنگتن علیه بروکسل؛ نبرد ایدئولوژیک ترامپ با اروپا بالا میگیرد