فراتر از برند انقلاب برادران جکوزی در صنعت آبدرمانی
بسیاری از برندها به قدری موفق عمل کردهاند که نامشان به عنوان نام آن محصول بر سر زبانها افتاده است. یکی از این برندها «جکوزی» است.
به گزارش اکوایران، بسیاری تصور میکنند جکوزی نام خودِ محصول است. در حالیکه برادران ایتالیاییِ جکوزی نخستین بار نام محصولی را که شبیه به وان حمام برای آبدرمانی بود، جکوزی گذاشتند.
این واژه به قدری مصطلح شده که به هر نوع وان و حمامِ گردابی با خاصیت آبدرمانی هم «جکوزی» میگویند.
در ویدیوی بالا توضیح دادهایم که برادران جکوزی از کجا به آمریکا آمدند و چطور وارد صنعت آبدرمانی شدند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
انهدام گسترده بمبافکنهای استراتژیک کرملین؛ هشدار آمریکا به اوکراین: حملهای ویرانگر در راه است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
موج جدید نااطمینانی در بورس/ در 90 دقیقه 2هزار میلیارد تومان از بازار پرکشید
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.