مبارزه با یک تابو
«به خاطر خودت» شعار خانومی است. «به خاطر خودت» آرایشی مناسب را انتخاب کن. «به خاطر خودت» لوازم بهداشتی خودت را انتخاب کن. خانومی از دید سارا میرسالاری برندی است که به ایجاد حال و احوال خوب خیلی اهمیت میدهد.
برند خانومی ادعا دارد که لوازم آرایشی و بهداشتی را به اقصی نقاط کشور میرساند و ثبت سفارش و ارسال لوازم خانمی طراحی دقیق و سرعت بالایی دارد.
مدل کسب و کار آنها برای مخاطب خانم برنامه ریزی شده است. در این مورد سارا میرسالاری توضیح میدهد که مخاطب خانم کسی است که «برای خود» کالایی را خریداری میکند. اما مدل کسب و کار خانومی تاکید دارد که آنها این مدل را به طور به خصوص برای ایجاد «حال خوب» در خانمها طراحی کردهاند.
او با نگاه کلیشه ای به استفاده افراطی زنان ایرانی از لوازم آرایشی و بهداشتی مخالفت میکند و معتقد است که فروش کالای آرایشی و بهداشتی در ایران از ترندهای بین المللی پیروی میکند. و البته استفاده زنان در منطقه خاورمیانه به نوع پوشش آنها هم مربوط است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد