چرا بعضی از کمپینهای اجتماعی به نتیجه نمیرسد؟
مدتی پیش کمپین اجتماعی نه به تصادف در کشور شکل گرفت. آیا این کمپین موفقیت آمیز بود؟
حامد بیدی، بنیانگذار سایت کارزار در گفتوگو با اکوایران توضیح میدهد که کمپینها و پویشهای اجتماعی باید چه هدفی داشته باشند.
او میگوید: «ما وقتی درمورد یک پویش اجتماعی صحبت میکنیم، یک تغییر رفتار جمعی را هدف قرار میدهیم و این تغییر رفتارهای جمعی بر بستر یک کلان روایتی میتواند شکل بگیرد. باید ابتدا ببینیم که جمعیتی که قرار است آنها را خطاب قرار دهیم، خودشان تصورشان از تصادفات چیست.»
نسخه کامل در سایت:
خبر مرتبط
مختصات یک کمپین موفق
مرحله اول پویش ملی «نه به تصادف» ۱۵ فروردین امسال به پایان رسید. پویشی که هدف اصلی آن کاهش مرگ و میر در تصادف نوروز بود. اما این کمپین تا چه اندازه موفقیت آمیز بود؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
واشنگتن: بهزودی با ایرانیها دیدار میکنیم
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.