تبلیغتان را با این قول بیمه کنید
وقتی بحث تبلیغات به میان میآید همواره چند سؤال کلیشهای مطرح میشود مثل اینکه چطور پول خود را هدر ندهیم یا چطور یک تبلیغ مؤثر و ماندگار داشته باشیم؟
راجر مارتین، استراتژیست مشهور، در مقالهای در هاروارد بیزینس ریویو به نام "راه درست برندسازی" به این سؤالات پاسخ داده است و ما در قسمت اول برنامه اکوکست به توضیح سرفصلهای آن پرداختهایم.
مارتین معتقد است که کلید موفقیت در تبلیغات و برندسازی، ارائه یک قول مشخص، جذاب و قابل اثبات به مشتری است که ویژگیهای آن را بیان کردیم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.