تصویر آماری توسعه خردهفروشی در جهان
بنا بر گزارش موسسه جهانی کرنی، توسعه اقتصادی و سیاستهای تجاری بزرگترین عوامل در شکلدهی رشد خردهفروشی در بازارهای مصرفی جهان هستند.
بیثباتی ژئوپلیتیکی و افزایش قدرت رقابت محلی و منطقهای در بازارهای نوظهور، خردهفروشان جهانی را وادار به تجدیدنظر در مورد استراتژی کسبوکار خود میکنند.
اعمال سیاستهای مالیاتی مناسب، بهبود دسترسی و مشارکت نیروی کار، همچنین دسترسی به بازارهای آنلاین میتواند در جهت بهبود و کارآیی بازار خردهفروشی کشورها موثر باشد.
در میان ۳۰ کشور مورد بررسی سال ۲۰۱۹، چین با دست یافتن به بالاترین امتیاز، مجددا در رتبه نخست این شاخص و هند در جایگاه دوم قرار گرفته است
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.