تصور غلط شورای رقابت از متقاضی واقعی خودرو/ تاکید بر انحصار بازار
شورای رقابت به عنوان مسئول قیمت گذاری خودرو از زمستان 1401 بار دیگر عنان کار را به دست گرفت. اعضای این شورا در اولین گام دستور العمل تنظیم بازار خودروی سواری را تنظیم و به شرکت های خودروساز دیکته کردند.
شورای رقابت در این دستورالعمل بر انحصاری بودن تمام بازار خودرو تاکید کرد و با همین استدلال علاوه بر قیمت گذاری برای محصولات پرتقاضای بازار، قیمت گذاری خودروهای مونتاژی و وارداتی را نیز حق خود دانست.
اعضای شورای رقابت معتقدند به کمک این مساله می توانند خودرو را به دست متقاضی واقعی برسانند. مرتضی شجاعی، کارشناس بازار خودرو در گفت و گو با برنامه «ویراژ» قرائت شورای رقابت از رسیدن خودرو به دست متقاضی واقعی را به وسیله قیمت گذاری نقد می کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.