قطعهسازانی که خودروساز شدند
اکوایران: حضور قطعهسازان در ترکیب سهامداری و هیئتمدیره خودروسازان بزرگ کشور همواره یکی از موضوعات جنجالی و مورد بحث در صنعت خودرو بوده است.
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.