شوخی ژاپنیها بازار خودرو را شگفت زده کرد
بازار جهانی خودرو روزگاری در انحصار خودروسازان آمریکایی و اروپایی بود اما به تدریج خودروسازانی از شرق آسیا نیز خود را به مشتریان جهانی معرفی کردند.
از جمله تویوتا که در میان خودروسازان جنوب شرق آسیا جایگاه ویژهای دارد. این خودروساز ابتدا تلاش کرد با عرضه محصولات اقتصادی و هزینه نگهداری پایین دل مشتریان را ببرد. اما چندی بعد مدیران تویوتا با خلق برند لکسوس به دنبال حضور در بازار خودروهای لوکس در بازار آمریکا بودند.
ایدهای که در ابتدا بیشتر به شوخی شبیه بود اما این خودروساز ژاپنی با پشتکار مثال زدنی نه تنها توانست به این شوخی رنگ واقعیت بزند بلکه شاهد هستیم که برند لکسوس تبدیل به یکی از برندهای محبوب مشتریان در سراسر جهان شده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
واشنگتن: بهزودی با ایرانیها دیدار میکنیم
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.