مجموع ضرر ایران خودرو و سایپا
صنعت خودروسازی ایران، همیشه محل چالش سیاستگذاری صنعتی در کشور بوده است. صنعتی که در ششمین دهه از عمر خود قرار دارد.
از یکسو محدودیتهای تجاری برای واردات خودروهای خارجی شهروندان را در حسرت یک خودروی خوب و ارزان گذاشته است و از سویی، همین شرکتها هم بر اساس آنچه در صورتهای مالیشان ذکر شده است، در طول یک سال مالی، ضرر میدهند.
در این ویدئو مقایسه میکنیم که بر اساس گزارشهای حسابرسی شده دو شرکت سایپا و ایرانخودرو و قیمت فروش محصولاتشان، زیان آنها به اندازه دور ریختن چند خودروی تولیدی این دو شرکت بزرگ کشور است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.