ستاد ایجاد بحران در بازار خودرو
شاید مصرف کننده هیچ کالایی، به اندازه مصرف کننده خودرو در انتخاب خود وسواس نشان ندهد. ولی این اهمیت دلیل نمیشود که خودرو تبدیل به دغدغه روزمره بخش زیادی از افراد شود.
اما در ایران اوضاع متفاوت است. با وجود اینکه خودرو در ایران بسیار غیرقابل دسترس تر از مابقی دنیاست و رقابت دیوانه وار بازار حهانی خودرو در اینجا وجود ندارد، روزی نیست که مردم و مسئولین درگیر مسائل و حاشیههای بازار خودرو نشوند.
این معضل حاصل سیاستهای غلطی است که در طول سالیان متمادی روی هم انباشته شده و حالا خودرو را تبدیل به یک بحران کرده است. نکته جالب تر اینجاست که راه حلهایی که برای برون رفت از این بحرانها انتخاب میشود در ادامه خود به مشکلی جدید تبدیل میشوند! مثال جدیدش واردات خودرو و دعوا بر سر قیمتگذاری آن است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.