کام خودروسازان خصوصی زهر شد
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده طی دستوری به خودروسازان خصوصی اعلام کرد باید برای شمارهگذاری محصولات خود گواهی اسقاط ارائه دهند.
اجبار خودروسازان خصوصی به ارائه گواهی اسقاط در شرایطی است که پیشتر این قید از روی دوش ایران خودرو و سایپا برداشته شده بود. آنها می توانستند در صورت نبود گواهی اسقاط در بازار به ازای هر خودروی تولیدی ۱.۵ درصد از قیمت کارخانهای آن را به حساب مشخص شده، واریز کنند.
این دستور بی ارتباط با چالش خودروسازان خصوصی با شورای رقابت نیست. به نظر می رسد زمانی که شورای رقابت مجبور شد در قیمتهایی که اعلام کرده بود بازنگری کند تا خودروسازان حاضر به قبول فرمول قیمتی شوند، قافیه را به مدیران خودروساز خصوصی باخت و حال قصد دارد تا با همراهی صمت این شکست را به نوعی جبران کرده و بار جدید هزینهای روی دوش خودروسازان خصوصی قرار دهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد