وی تأکید کرد که تحقق موفقیت واقعی مشتریان، کلید اصلی اثربخشی تحول دیجیتال است و بر این اساس پروژه «تحقق موفقیت مشتری» با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تجربه مشتریان تعریف و اجرا شده است.

فاز نخست این پروژه با عنوان «رایان کلاب» یا باشگاه مشتریان رایانه هم‌افزا راه‌اندازی شده که بر پایه تحلیل‌های عمیق رفتار گذشته و آینده مشتریان، شاخص‌های کلیدی عملکرد تعریف کرده و تعاملات استراتژیک به همراه پاداش‌هایی مانند تخفیف، پشتیبانی اختصاصی و خدمات اکانت منیجری را برای مشتریان فراهم می‌کند.

رضوان‌مدنی همچنین از رونمایی پروژه‌های نوآورانه‌ای چون پروژه آپشن، الگوریتمی، توثیق دیجیتال و تصویری خبر داد که بخشی از تعهد رایان هم‌افزار به تحول دیجیتال است.

وی افزود که سامانه یکپارچه «درگاه تعامل مشتری» برای مدیریت کامل تعاملات مشتریان طراحی شده است تا تجربه‌ای ساده، یکپارچه و کارآمد فراهم کند.

مدیرعامل رایان هم‌افزا ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه‌ها و استقرار استانداردهای لازم تا پایان سال ۱۴۰۴، خدمات حرفه‌ای و جامع‌تری در تحقق موفقیت مشتریان ارائه و گام‌های مؤثری در مسیر تحول دیجیتال برداشته شود.