ریشه نارضایتی مردم از شرکت های بیمه
بیمه شده ها همواره در کشور ما از فرآیند خرید بیمه نامه گرفته تا دریافت خدمات، به ویژه در زمان دریافت خسارت، از شرکت های بیمه گلایه دارند.
مشتریان انتظاری که در زمان خرید بیمه داشتند، در زمان دریافت خسارت برآورده نمی شود، این موضوع عامل مهمی است در نارضایتی مردم از بیمه ها.
دلایل مختلفی برای این نارضایتی عنوان می شود. یکی از دلایل ماده ۱۰ قانون بیمه است که صراحتا اشاره کرده خسارت براساس حق بیمه پرداختی محاسبه می شود، نه قیمت واقعی دارایی. این در حالیست که کشور در چند دهه اخیر با تورم قابل توجهی رو به رو بوده است.
قائم مقام پیشین بیمه مرکزی معتقد است این ماده قانونی با توجه به شرایط کشور می تواند با بندها و تبصره هایی در قراردادهای بیمه حل شود.
پرویز خوشکلام خسروشاهی در گفتگو با اکوایران، درباره دلایل نارضایتی بیمه شدهها و نیز راهکارهای حل آنها توضیح میدهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟