تولد یک برند جدید در بازار لوازم یدکی
در روز ملی حمایت از مصرفکنندگان، برند موکو بهطور رسمی وارد عرصه لوازم یدکی شد و با این ورود، نخستین نمایشگاه دائمی الکتروموتورها و دیزل ژنراتورهای جمکو نیز در تهران شروع به کار کرد.
محمد جعفر اناری، مدیر عامل شرکت جمکو به اهمیت تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت که شرکت جمکو یکی از پیشروان این حوزه است.
همچنین احمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشینآلات تهران، بر لزوم پیوند میان دانشگاه، صنعت و بازار تأکید کرد و افزود که این ارتباط میتواند منجر به تولید محصولات باکیفیتتر برای بازار داخلی و صادرات شود.
محمودرضا مقدم شاد، مدیرعامل شرکت آرمان سپهر پالیز، چالشهای موجود در این صنعت را برشمرد و بر تأثیر منفی مشکلاتی مانند تخصیص ارز و ناترازی انرژی بر رشد تولید را شرح داد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
پیام جدید تلآویو به واشنگتن در رابطه با تهران
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
واشنگتن: بهزودی با ایرانیها دیدار میکنیم
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
ماجراجویی جدید در شام؛ علیاف جاده صاف کن بیبی در دمشق میشود؟
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.