هزینه تخریب دیوار - بخش دوم
تفاوت کسبوکارهای پلتفرمی و پایپلاینی
بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی جدید در دنیا به صورت مستقیم خدمات خود را به مشتریان ارائه نمیکنند و به اصطلاح پلتفرم هستند.
سوال اصلی اینجاست کسبوکارهای این چنینی که پایپلاین نیستند، چقدر در قبال محتوا یا محصول ارائه شده در پلتفرم خود مسئول هستند؟ پلتفرمهایی مثل یوتیوب یا ebay در قابل ویدیوها یا آگهی محصولاتی که توسط اشخاص ثالث در بسترشان منتشر میشود چه مسئولیتهایی دارند؟
در این ویدیو بخش اول برنامه "هزینه تخریب دیوار" را خواهید دید.
کارشناسان این بخش:
- محمد جعفر نعناکار، مدیر حقوقی اسبق سازمان فناوری اطلاعات
-رسول صالحی، وکیل دادگستری
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.