تاکسیهای برقی روی دست شهرداری میماند؟
طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای برقی در ایران، اگرچه با هدف کاهش آلودگی هوا و ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح شده، اما با چالشها و نارضایتیهایی از سوی رانندگان تاکسی روبرو شده است.
عدم توانایی رانندگان تاکسیها در پرداخت هزینه و اقساط خودروهای برقی و قیمت بالای این خودروها و همچنین عدم وجود تسهیلات مالی کافی برای رانندگان، بسیاری از آنها را از خرید این خودروها باز میدارد.
همچنین کمبود زیرساختهای لازم و ایستگاههای شارژ و تعمیرگاههای مجاز دلیل دیگری است که تاکسیداران را به این خودروها بیرغبت کرده است.
تجربه رانندگان تاکسی با خودروهای بنزینی هم نشان میدهد که خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی برای این خودروها نیز میتواند چالشبرانگیز باشد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.