راه پردستانداز برقیسازی ناوگان حملونقل عمومی تهران
سید جعفر تشکری هاشمی؛ رییس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران معتقد است مانعی برای ورود اتوبوسها و تاکسیهای برقی به تهران وجود ندارد وتنها اراده مدیریتی و تلاش و دوندگی مدیران را نیاز دارد. او با اشاره به سخنان مدیران شهری در مهر سال گذشته که 4 ماه پس از انعقاد قرار داد نخستین اتوبوسهای برقی به تهران میرسد گفت این که هنوز به مرحله انعقاد قرار داد نرسیدهایم به شیوههای مدیریتی باز میگردد .
تشکری هاشمی برقیشدن ناوگان حمل و نقل عمومی را یک مزیت میداند که نباید به خاطر آن همه تکالیف روزمره خود را کنار گذاشت وباید نیازهای شهر را با خرید اتوبوس های دیزلی و گازی از تولید کننده داخلی و خارجی تامین کرد.
او با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی فرسوده است توضیح داد: یک راننده تاکسی میتواند با بیش از ۳۰۰ میلیون تومان خودروی سمند تاکسی خود را نوسازی کند درحالی که تاکسیهای برقی نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارند و باید مدل اقتصادی این خودروها در ناوگان تاکسیرانی هم مشخص شود.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد