بررسی رفتار رسانهها در شرایط بحرانی
به رسمیت شناختن رسانهها از سمت حاکمیت، در شرایط بحرانی به عنوان یک بازیگر اصلی و نه یک ابزار، تاثیر بهسزایی در کنشگری سریع در لحظات طلایی پس از بحران دارد؛ چراکه رسانه میتواند به دادن اطلاعات درست در زمان مناسب و در قالبی اثرگذار کمک کند.
اما تجربه بحرانهای اخیر در ایران نشان داده که رسانهها به عنوان یک بازیگر اصلی شناخته نمیشوند و همین امر موجب انتشار اطلاعات نادرست و به دنبال آن سلب اعتماد اجتماعی خواهد شد.
در این برنامه، منصور ساعی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به بررسی رفتار رسانهها در شرایط بحران پرداخته است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.