تولیدمثل به سبک جنرال موتورز
در نقطه مقابل بازار بی رقیب خودروی ایران، بازار پر رقابتی در صنعت خودروی جهان جریان دارد. این بازار رقابتی باعث شده خودروسازان از هر حربهای برای گرفتن سهم بیشتر استفاده کنند.یکی از این روشها که سالیان زیادی است از آن استفاده میشود خلق برندهای جدید توسط خودروسازان است.
برندهایی نظیر لکسوس، آکورا، اینفینیتی یا جنسیس همگی در راستای استفاده از این شیوه بازاریابی خلق شدند. ابرکمپانی جنرال موتورز آمریکا هم که در استفاده از این روش استاد است، قصد دارد دو برند جدید را به دنیای خودرو معرفی کند.
اما علت فراگیر شدن برندسازی در صنعت خودرو چیست و چرا در ایران هیچگاه به این مسئله اهمیت داده نمیشود؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.