مچ اندازی تویوتا کمری با تارا و دنا
دو خودروساز بزرگ کشور در حالی در بازار بی رقیب به عرضه محصولات خود مشغول هستند که همچنان نمی توانند با محصولات دست دوم خارجی رقابت کنند.
مشتریان به رغم اینکه بیش از چهار سال از ممنوعیت واردات خودرو به کشور می گذرد و آخرین خودروهای وارداتی مربوط به سال ۲۰۱۷ و سال ۲۰۱۸ هستند باز هم ترجیح می دهند برای خرید خودرو ابتدا شانس خود را در بازار خودروهای وارداتی دست دوم بیازمایند و در صورتی که امکان خرید این خودروها را نداشتند به ناچار به سراغ محصولات تولیدی خودروسازان داخلی بروند.
مقایسه قیمت تویوتا کمری مدل ۲۰۰۶ با قیمت تارا و دنا با گیربکس اتوماتیک، به عنوان گران ترین خودروهای تولید داخل، به خوبی این مساله را نشان می دهد
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.