سود و زیان خودروساز دولتی و خصوصی
خاطرهای که خودروساز دولتی برای ذهن شهروندان ایرانی ساخته، خاطره خوبی نیست. اغلب شهروندان از کیفیت و قیمت محصولات ناراضی هستند و تنها به دلیل محدودیت انتخاب، به سراغ آنها میروند.
اما موازی با دولتیها، گروه دیگری از خودروسازان در حال رشد هستند که به نطر خاطره متفاوتی را در ذهن مشتریانشان ثبت میکنند.
عملکرد این دو گروه نیز از زمین تا آسمان با هم متفاوت است، این را میتوان از دل صورتهای مالی فهمید. خودروساز خصوصی هم مشتری را راضی و هم بهینه تولید کرده، و خودروساز دولتی نه مشتری را راضی کرده نه سرمایه را اقتصادی بکار گرفته.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.