اهداف اصلی همایش ملی برند
اهداف همایش ملی برند چیست؟ این همایش ارزیابی برندها را بر اساس چه معیارهایی انجام می دهد و کدام شاخص ضریب بیشتری دارد؟
برنده جایزه ویژند باید دارای چه شاخصه هایی باشد؟
به گفته امیرمهدی مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان این همایش فرصت ویژه ای را برای برندها و صاحبان برند خلق می کند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.
آنچه که در پایان نمایش به دنبال آن هستیم، تعیین یک روز به عنوان روز ملی برند است، بخاطر خلق ارزش افزوده ای که رقم می زند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.