ردپای قراردادهای بیمه در نارضایتی مردم
مردم همیشه از زمان خرید بیمهنامه تا دریافت خدمات بهویژه دریافت خسارت، از خدمات بیمهها ناراضی هستند.
عوامل مختلفی در این نارضایتی دخیل است؛ از فرهنگ دولتی حاکم بر ارایه خدمات تا مدیریت خسارت توسط بیمهها گرفته تا تورم و شرایط اقتصادی کشور.
اما به اعتقاد پرویز خسروشاهی قائم مقام پیشین بیمه مرکزی، یکی از عوامل مهم که روی این نارضایتی و میزان آن اثرگذار است، قراردادهای پیچیدهای است که بیمهها در مقابل مشتری قرار میدهند.
این قراردادها برای مردم عادی به راحتی قابل فهم نیست و همین باعث میشود در زمان دریافت خسارت، مردم انتظاری که دارند، برآورده نشود.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ادعای والاستریت ژورنال: دستور ترامپ برای لغو تعلیق تحریمها علیه تهران
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.