روابط عمومی هوشمند ارکان اصلی بانکداری دیجیتال
در عصر گذار بانکداری سنتی به دیجیتال، ناگریز روابط عمومیها هم به سمت دیجیتال و هوشمند خواهند رفت.
هدف از بانکداری دیجیتال استفاده از تجربه مشتریان برای تولید محصول است و روابط عمومی دیجیتال هم به معنای به کارگیری ابزارهای دیجیتال در راستای اهداف روابط عمومی است.
برای شناخت بهتر این مفهوم، میزبان سید محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و دبیر کمیسیون روابط عمومی بانک های کشور بوده ایم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.