یارانه هوایی برای خواص
۱۶۰ هواپیما از ۳۳۰ پرنده ای که در کشور وجود دارد، زمین گیر شده اند.
تحریم ها در کنار قیمت گذاری دستوری بلیت پروازها باعث شده صنعت هوایی کشور با مشکلات بسیاری رو به رو باشد و شرکت های هواپیمایی امکان تعمیر و نگهداری هواپیماهای موجود را نداشته باشند. دولت ها در حالی اجازه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را نمی دهند که تنها یک تا سه درصد از مسافران از سفرهای هوایی استفاده می کنند و گفته می شود که ۶۵ درصد متقاضیان سفرهای هوایی دولتی ها هستند. آماری که این سوال را مطرح می کند که دلیل پرداخت یارانه سوخت به یک تا سه درصد مسافران که از سفرهای هوایی استفاده می کنند، چیست و چرا دولتی ها اجازه آزادسازی قیمتی که دغدغه عموم مردم نیست را نمی دهند؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تهِ چاه؛ جاهطلبی علیاف ورق بازی قفقاز جنوبی را بر میگرداند؟
-
خیز شورای عالی بورس برای لغو محدودیت دامنه نوسان+ فیلم
-
مشکل بزرگ ترامپ برای توافق با تهران/ چرا سیاست خارجی ترامپ با منطق قدرت ناسازگار است؟
-
نبرد غولها بر سر توافق با تهران؛ ترامپ بهار نئوکانها را به خزان بدل میکند؟
-
هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
-
خبری امیدبخش برای ایلان ماسک پس از تهدیدهای ترامپ
-
گام جدید واشنگتن در فشار حداکثری علیه تهران
-
وقتی میز مذاکره میچرخد؛ «چرخش بزرگ» خلیج فارس در برابر توافق هستهای
-
چین تکنولوژی صنایع معدنی را به ایران نمیدهد
چهره روز
7 ژوئن، مصادف با 17 خرداد، سالروز تولد 65 سالگی اقتصاددانی است که بحران مالی 2008 را پیش بینی کرده بود.